Fundació Pere Coromines

La Fundació Pere Coromines, dEstudis Filosòfics, Històrics, Literaris i dInvestigació Lingüística FPC va ser creada pel lingüista Joan Coromines poc abans de la seva mort i porta, per exprés desig testamentari, el nom del seu pare, lescriptor, polític i economista Pere Coromines i Montanya Barcelona, 1870 Buenos Aires, Argentina, 1939, per a qui el seu fill Joan sentia una especial veneració. Catàleg de la Biblioteca. Col lecció Textos i Estudis. Biblioteca de Ciències Humanes.

OVERVIEW

This domain fundaciocoromines.cat presently has a traffic classification of zero (the smaller the more users). We have evaluated twenty pages within the web page fundaciocoromines.cat and found fifty-eight websites interfacing with fundaciocoromines.cat.

FUNDACIOCOROMINES.CAT RANKINGS

This domain fundaciocoromines.cat is seeing alternating quantities of traffic all round the year.
Traffic for fundaciocoromines.cat

Traffic ranking (by month) for fundaciocoromines.cat

Traffic ranking by day of the week for fundaciocoromines.cat

Un buidatge del Coromines

Tancada, i la s.

curial edicions catalanes, s.a.

08395 Sant Pol de Mar. Tel 93 760 22 87.

Associació Tamazgha-Catalunya TAMCAT Defensa, desenvolupament i promoció del fet amazic

Defensa, desenvolupament i promoció del fet amazic. Visita del general Juin a Khenifra. Fotografies antigues de poblacions amazigues. Vídeos sobre costums, tradicions i trets culturals. Vídeos sobre les condicions socials.

ATAJO MASIVO

Es un atajo para dejarte la garganta con la banda sonora de THE ROCKY HORROR PICTURE SHOW y HAIRSPRAY. Cuidado con el realismo a la hora de clavar las coreografías. The Rocky Horror Picture Show. Atajo Masivo recorre Barcelona,.

Revista de Catalunya

Societat dOnomàstica

Nou espai web dedicat a la toponímia catalana del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya. Noms de lloc del terme de Vilafranca del Penedès a la xarxa.

WHAT DOES FUNDACIOCOROMINES.CAT LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of fundaciocoromines.cat Mobile Screenshot of fundaciocoromines.cat Tablet Screenshot of fundaciocoromines.cat

FUNDACIOCOROMINES.CAT HOST

We caught that a lone root page on fundaciocoromines.cat took one thousand five hundred and thirty-one milliseconds to download. I could not find a SSL certificate, so therefore I consider fundaciocoromines.cat not secure.
134.0.14.164

I observed that fundaciocoromines.cat is operating the Apache os.

Fundació Pere Coromines

DESCRIPTION

CONTENT

This domain had the following in the homepage, "La Fundació Pere Coromines, dEstudis Filosòfics, Històrics, Literaris i dInvestigació Lingüística FPC va ser creada pel lingüista Joan Coromines poc abans de la seva mort i porta, per exprés desig testamentari, el nom del seu pare, lescriptor, polític i economista Pere Coromines i Montanya Barcelona, 1870 Buenos Aires, Argentina, 1939, per a qui el seu fill Joan sentia una especial veneració." Our analyzers observed that the web page stated " Col lecció Textos i Estudis."

OTHER WEB PAGES

Fundació per a la Creativació

Les Claus de la Nova Educació. Qui som i Què fem? Què és la Creativació? Els nostres Ambaixadors i Inventors. Notícies i Actes de la Fundació. Has oblidat la teva contrasenya? Avui coneixerem .

FUNDACIÓN CRISÁLIDA

Jueves, 15 de diciembre de 2011. Nos esperan unos cuantos km. pero seguro que también cumplimos con nuestro objetivo. estamos muy animados y hace un día esplendido. Casi en la entrada del pueblo el camino transcurre por unos campos de espectaculares y centenarios olivos. Nos paramos en uno de ellos para pl.

Centre Cultural

7a Temporada BBVA de Circ. Vasiliev, Teatre Mikhailovski i Bolxoi de Mosco. 35a Temporada BBVA de Dansa.

Fundació Cuixart

Modest Cuixart Barcelona 1925- Palamós 2007. Certificación y valoración de la obra de Modest Cuixart. Fondo de la Fundació Cuixart. ESPACIO PARA EL ARTE Y LA CULTURA. SPOK ,EL ARTISTA DE NEÓN, GANADOR DEL PINZELL DE CUIXART 2016. En la segunda edición del premio internacional,. El Pinzell de Cuixart 2016. SPOK, ganador del PINZELL DE CUIXART 2016. Spokbrillor, por su trayectoria artística, que desde el año 1989 se ha adaptado al paso del tiempo desde sus inicios.